Direktlänk till inlägg 21 april 2014

helvetet

Av wenche törnqvist - 21 april 2014 00:00

det som är kallat livet är något som ingen kan säga att man tycker är perfekt jag tycker att jag har haft ett dåligt liv som att jag inte orkar att läsa av andra längre desutom kan jag prata med min mamma jag hör henne prata inom mitt huvud ni tycker kanske att jag är galen men nej det är henne 100% säker jag ser hennes leende och känner hennes mjuka kramar. jag vet inte vad man ska lita på att det finns spöken eller att jag er galen jag vet inte men rösten säger till exempel: jag varnar dig det är ensamt här på andra sidan. 

flera sånna saker säger rösten jag vet inte men det är så!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wenche törnqvist - 25 juli 2014 01:13

alla som läser detta har säkert läst andra bloggar med. detta kommer vara min dagbok. detta kommer vara ett svårt att skriva för mig men jag behöver skriva av mig någon gång ibland.    ...

Av wenche törnqvist - 28 april 2014 16:41

tänk att allt du gör på värkar hela värden, om du inte hade köpt det choklad kakan som var gjord av rädda barnen låt oss säga. då hade nog et barn dött osv.   men ändå livet måste man leva jag har för ståt det nu men i går så visste jag inte vad ...

Av wenche törnqvist - 25 april 2014 12:24

ingen tror att jag gör som jag vll när jag vill jag vill jag gör allt när jag vill göra det ingen kan säga imot. jag vill inte att alla gör som mamma gjorde mot mig hon gav bort mig till soc. hon gjorde det som var bäst för henne hon behövde pengar s...

Av wenche törnqvist - 22 april 2014 22:01

första dagen i skolan efter lovet var väldigt boring men jag dog inte! jag gick upp till konsum och köpte tändare till mina cigg som jag hade kvar efter en fest och jag vill på en fest hos moster men nej dåinte det heller. men nu i alla fall vil jag ...

Av wenche törnqvist - 21 april 2014 22:41

mina så kallade kompisar har hålt hemligt att någon har kallat mig jävla hora nu är jag så jävla arg dom kunnde ha sakt till mig om det. jag är trött på att alla lämnar mig när jag behöver dem mest ingen bryr sig om vad jag gör och hur jag känner. JA...

Presentation


välkomen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards